snart så...

image42
snart så är det dags , den stora elevshowen, så nu har jag varit och köpt nytt smink, efter som att  man måste se ut som en docka, när man är på scenen, jag brukar inte vara så mycket för smink annars...

två smink penslar från H&M : 19.90 st
trippel skugga från Isadora : 29.90
(fatta shok jag fick, den skulle egentligen kostat 105.- men det var utgående vara, så jag fick den nästan 75.- billigare!)
foundation - true match från Loreal (C2 Vanille rosée)  : 113 ( -25% på den så den vart också billigare)
Nivea - Ideal finish ( nr 03 Beige) : 95 :-

så nu är jag ur fattig...men,men, det får jag överleva...

magdansösen.

Kommentarer
Postat av: Sara

jag hatar att köpa smink. det är så fruktnsvärt dyrt.
och det är alltid så att ALLT lyckas ta slut på samma gång jämt också, varför är det så? det är jobbigt.

2008-04-22 @ 00:38:55
URL: http://lookwhathappened.blogg.se
Postat av: Emelie

delta gärna i min tävling :)

2008-04-22 @ 00:46:24
URL: http://emeliebystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0