10 maj.

nu är det nästan dags, Layalis årliga dansshow! gud vad jag längtar...bara en ynka pytte dag...
och jag är grymt rastlös! jag vill börja göra mig i ordning, NU! men det är ju lite tidigt för det.
det här har jag i alla fall att tänka på tills imorgon ( och ja, jag styrs av mina listor )

  • Locka håret
  • inte glömma ta med alla kläder.
  • raka benen mm
  • måla naglarna
  • och fila fossingarna (beroende av mjuka fötter, speciellt när cirka 1000 pers ska se dom ;P)

det  var säkert en massa annat också, och jag är tusen på att något kommer att bli kvar hemma, så blir det alltid.
det kommer med största säkerhet att droppa in lite bilder från showen (har nämligen tvingat min kompis att agera fotograf ) fast det blir nog först på söndag kväll, efter som att jag kommer hem ganska sent efter showen.

för er som fortfarande vill komma så kommer lite info här.

10 maj kl. 18.00
Riddarfjärdskolan
Münchenbryggeriet
Biljetter: 100:-  50:- 0:-
(vuxna, ungdomar 12-15, barn)
biljetterna köps på plats i anslutning till showen.

magdansösen.


Kommentarer
Postat av: Karin

haha kanske;)

2008-05-10 @ 08:16:09
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0