magdans

image27

                                

(letade runt som en galning efter bilder på Anna-May, och till slut hittade jag en)


vart jätte glad idag när jag kollade mailen, och såg att jag hade fått svar i från Anna-May (klicka på hennes namn för att komma till hemsidan) Anna-May är en jätte begåvad tjej som dansat orientaliskdans i fler år, och nu undervisar i orientalisk dans i fryshuset.

hon verkar jätte trevlig och så vart jag inbjuden till deras elevuppvisning 24/5 på teater Scenario, som jag självklart tackat ja till.
du kanske känner igen henne? hon har varigt med i ett upplag av tidningen Solo.


Kommentarer
Postat av: Klara

hoppas du har haft en bra helg :D

gå gärna in på min blogg och svara på frågan :)

2008-04-06 @ 21:30:39
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Malin Larsson

coolt :P
good bloggish!!

2008-04-07 @ 18:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0