litchi plommon


litchi plommon


sitter nu och smaskar på mina små orientaliska godsaker ,godsakerna är inget mindre än litchiplommon, vilket ni nog redan räknat ut med tanke på rubriken(?) dessa från Egypten, undra om dom såg många magdansöser dansa förbi deras träd (om dom nu växer på träd, kanske buskar?) eller såg dom kanske några pyramider?
inte för att jag tror att dom direkt ser något, jag menar dom har ju inga ögon? men ändå blir jag avundsjuk (på en frukt!!! nu har det väl ändå gott för långt? ...avundsjuk på ett jävla plommon, herre jösses!) dom har varigt i Egypten!
jag vill också till Egypten ju! men i och för sig varför klaga jag ska ju till Spanien...gud va jag klagar idag!
bäst att jag fortsätter med mina litchiplommon...då håller jag ju tyst i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Karin

va roligt att höra:p kram

2008-03-26 @ 08:13:46
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: elisa

asså.. jag älskar litchi... vi är läskigt lika..

2008-03-29 @ 18:14:07
Postat av: Kristina

roligt att höra^^ kul med en liten "tvillingsjäl"

2008-03-30 @ 00:18:46
URL: http://magdansos.blogg.se
Postat av: sarie

ooh gottigott =D

2008-04-07 @ 18:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0