Semester !

äntligen! ska till Mallorca den 13/6^^  det läskigaste är att jag är flygrädd, och det är fredag den 13, usch vad vidskeplig jag är! men jag är verkligen liv rädd! men det ska nog gå bra, va i stan idag och kollade lite på kläder vart två lång klänningar och en kaki färgad långtröja med sidenband i midjan.
dans imorgon äntligen! har ganska mycket dans inbokat den här månaden och ett tag framöver.

Imorgon onsdag 26/3 (och varje onsdag fram till den 7/5) : dans , tablasolo
lördag : bazar + magdansbok (tror tyvärr ej att jag kommer att hinna med detta :()
elevshow : 10 maj - uppvisning av tablasolo
måndagar : dans, en sorts "försommarkurs"  där man kan prova på olika stiler bla slöja, käpp, tablasolo, folklore, orientale...mm ( start den 12/5 -9/6) 18:00 - 19:30

sen kommer det upp två kurser till under hösten så det gäller att dansa tills det brinner i fötterna!
kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0