svar på tal.

läst just något som jag bara inte kunde formulerat bättre själv, ett svar på tal, vad man kunde svara om någon frågar, frågan vi magdansöser ständigt försöker undvika : " handlar det om sex"  (ta det med en nypa salt!)

några härliga förslag:

- Nej, men det är lika roligt
- Bara om det görs rätt
- Jajamensan, fattas bara
- Nej, det är sex som handlar om magdans

(av Iréne Karlbom)

det var så bra skrivet lite sådär självbjudande svar, men ibland tycker jag faktiskt att det kan vara lite "extremt" det är ju som att folk vill ¨få en att erkänna "vist! jag är nymfoman förstår du!", skillnaden mellan sex och sensualitet är större en många tror, magdans är inte som ett förspel så att det efter man dansat ska komma fram en halvpervers gubbe och fråga "hur mycket man tar för en natt"
om någon dansar rumba eller samba är det aldrig någon som ifråga sätter deras sätt att dansa, då är det mer som att det är mitt i förspelet och för sent att säga något...?
förstå att den här frågan får alla magdansöser att tröttna på alltihop och slutar tala om vad det sysslar med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0