Försommarkurs.

image43

Japp, nu skulle dansen redan varit slut, men efter som att jag är "smått" dansberoende så tänkte jag prova på en försommarkurs. eller prova på och prova på,  det är ju inte första gången men i alla fall.
egentligen så var denna klass full(efter som att jag är så himla seg på att anmäla mig), men efter att ha skickat ett mail till min underbara danslärare så klämde hon in mig med. (tack! vet inte hur jag ska tacka dig nog!)

5 x 90 min
Nytt tema varje klass: slöja, käpp, tablasolo, folklore, orientale
Måndagar 18.00-19.30
Start: 12/5 slut: 9/6

så imorgon blir det dans igen, slipper vänta till höst (då jag för den delen ska gå slöja) tabla solo och orientale kan jag ju redan, men jag älskar verkligen tabla solo. det ser så häftigt ut.

elev showen gick i alla fall jätte bra, och förhoppnings vis så fick någon med det på film eller bild...jag har i alla fall dom från akt 1 på bild , bilder kommer in senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0