Nu finns magdansösen på Youtube! :D

 


tyvärr fick inte min lilla fotograf/kamer kvinna med allting på film, men hon varttydligen inte den ända som filmade oss, så förhoppningsvis  dyker det upp en video på hela koreografin.
har för den delen anmält mig till två nya kurser i höst, slöja och saidi/käpp, slöja har jag ju testat på några gånger nu, det är lite svårt och hålla reda på både höfter och slöja i början, men man lär sig ganska fort.

juste! jag står längst fram till höger...eller det blir vänster för er som tittar, äsch va krånglig jag är, jag e den med svartkjol!

kramar magdansösen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

SVAR: Åh, tack tack tack, smulan! Du har här med gjort min vecka med den där kommentaren ska du veta. Rakt in i hjärtat. Pang. :)

Ps. Du är sjukt snygg kropp.

2008-05-25 @ 23:00:45
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Magdanslärare

Fint arbete med höfterna men armarna var hemska. Alla verkar ha samma stela armar så jag antar det är lärarens fel. Annars bra jobbat.

2009-03-18 @ 00:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0